Treningi

logojpg

figura kopjpg

Treningi indywidualne i grupowe

Treningi indywidualne (jedna, dwie lub trzy osoby) odbywają się w Klubie PABLO przy ul. Zeusa 12/5 na Kowalach osiedle Olimp. Treningi możliwe od poniedziałku do soboty od 6:00 do 22:00 

W wyjątkowych okolicznościach możliwe jest umówienie treningu w niedzielę. 
Czas treningu indywidualnego 60 minut.
Na pierwszy trening zainteresowany nie musi mieć sprzętu, obowiązuje odzież sportowa, niekrępującą ruchów, umożliwiającą pełen zakres ruchu, bez elementów metalowych, zamków, guzików, ćwiczenia odbywają się na boso.
Trening składa się z kolejnych etapów:
1. Rozgrzewka.
2. Rozciąganie
3. Główna część: technika / tarcze / zadania / worek.
4. Elementy siłowe, izometria lub trening funkcjonalny.

Wybierz jaki trening Cię interesuje i zacznij z nami swoją przygodę!

  • Kick boxing – przykłady ręcznych i nożnych technik walki w semi-contact. Kick-boxing – dyscyplina sportowa (sport walki), w której walczy się stosując zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Sport rozwijający w sposób holistyczny umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, poczucie rytmu. Dodatkowo rozwijający cechy psychiczne m. in.: panowanie nad stresem, poczucie własnej wartości, czy pewność siebie. (źr. wikipedia)
  • Boks, pięściarstwo – sport walki, w którym dwóch zawodników walczy ze sobą jedynie przy użyciu pięści.
  • MMA – mieszane sztuki walki (ang. mixed martial arts, MMA) – dyscyplina sportowa, w której zawodnicy sztuk i sportów walki walczą przy dużym zakresie dozwolonych technik (w zasadzie dopuszcza się wszystkie techniki dozwolone w innych sportach walki bez broni). Mieszane sztuki walki wyrażają jeden ze współczesnych kierunków rozwoju sztuk walki – zapewnienie widowiska sportowego, w którym walka toczy się przy jak najmniejszych ograniczeniach, ale jednoczesnym zminimalizowaniu ryzyka śmierci i poważnych, trwałych obrażeń ciała. Trening MMA odbywa się w parze (potrzebne dwie osoby), bo trener poprawia pracę w parze. 
  • CrossFit – program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni. (źr. wikipedia)

dziecijpg

DZIECI

Zapraszamy również dzieci od 6 roku życia, treningi odbywają się w formie zabawy z elementami sportów walki                                                                                                

TRENINGI GRUPOWE

Szkoła podstawowa ul. Apolina 7 Kowale 80-180 Gdańsk środa, piątek 18.30 do 20.00 

 Czas treningu grupowego 90 minut.
Na pierwszy trening zainteresowany nie musi mieć sprzętu, obowiązuje odzież sportowa, niekrępującą ruchów, umożliwiającą pełen zakres ruchu, bez elementów metalowych, zamków, guzików, ćwiczenia odbywają się na boso.
Trening składa się z kolejnych etapów:
1. Rozgrzewka.
2. Rozciąganie
3. Główna część: technika / tarcze w parach / zadania.
4. Elementy siłowe, izometria lub trening funkcjonalny.   

grupajpg